Lelaki jilat perempuan

Kembara Tuah diteruskan (part 2)

2024.05.29 11:27 Danielfaris2001 Kembara Tuah diteruskan (part 2)

Kembara Tuah diteruskan (part 2)
"Patik ke mari untuk menyumbang khidmat patik kepada tuanku, berjuang mempertahankan tanah kita yang berdaulat ini. Perjuangan yang akan disertai seluruh ahli keluarga patik. Patik mempunyai dua anak lelaki dan seorang anak perempuan, dua menantu wanita dan seorang menantu lelaki. Mereka mempunyai enam orang anak remaja semuanya. Semua siap untuk mempertahankan Tanah Semenanjung. Patik telah melatih seluruh kehidupan mereka untuk hari ini, tuanku," kata Perak kepada Sultan Alauddin.

Antara novel yang disyorkan semasa PBAKL 2024.
Perjalanan watak-watak legenda kini bersambung.
Hilal Asyraf kembali lagi dengan karya terbaharunya Nirnama 2.
Latar masa 10 tahun selepas jilid 1 membawa pelbagai kisah hidup dan plot pertarungan baharu.
Tewasnya Jagat Suci (pemerintah Indera Kayangan) dan Raja Bersiong (pemerintah Segenting Kra) memberikan keamanan ke seluruh Tanah Semenanjung tetapi keamanan itu tidak berkekalan.
Kali ini, kerajaan Semutar Putih di Tanah Semenanjung menghadapi ancaman lebih dahsyat daripada kerajaan dan bomoh Ayutthaya bagi merampas kembali wilayah peninggalan kedua-dua pemerintah dan meluaskan jajahan ke seluruh Tanah Semenanjung.
Para bomoh Ayutthaya yang terkenal dengan kepakaran ilmu hitam ditambah bala tentera infantri dan kapal perang memberikan ancaman luar biasa kepada keamanan dan keselamatan Tanah Semenanjung.
Serangan dilipatgandakan ke kawasan Melaka bagi menumpaskan pusat kerajaan Semutar Putih lalu fokus diperluas ke seluruh Tanah Semenanjung.
Apakah nasib para perwira kita termasuk Tuah, Jebat, Lekir, Lekiu, Kasturi dan pahlawan selebihnya?
Dapatkan segera di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) di PWTC.
submitted by Danielfaris2001 to Ajar_Malaysia [link] [comments]


2024.05.27 08:37 Kairyuz Need fellow monyet opinion on this

Need fellow monyet opinion on this submitted by Kairyuz to Bolehland [link] [comments]


2024.05.25 06:44 Chryeon1188 Begitulaa ceritanyaa šŸ˜‚šŸ˜‚

Begitulaa ceritanyaa šŸ˜‚šŸ˜‚ submitted by Chryeon1188 to Bolehland [link] [comments]


2024.05.23 06:51 xoxefo3952 SPERANZA dari Sabittttt_ untuk Dibaca Gratis - Fiksi Remaja Cerita Indonesia

Aku mencintai mu dan kau juga harus mencintai ku. Lelaki itu menoleh dan tersenyum remeh. Dia menatap perempuan itu dari kepala hingga ujung kaki, dia benar-benar menilai perempuan itu. Maaf, tapi aku tidak mencintai seorang pembunuh. **** Flavia Imtiaz adalah seorang psychopath yang sedang menjadi buronan di Italia. Dia memilih pindah ke Indonesia untuk menyelamatkan diri. Ia juga merubah semua identitasnya dan mengganti namanya menjadi Speranza Constanzo. Di Indonesia dia menjalankan hidup layaknya remaja pada umumnya. Tak disangka dia terobsesi dengan seorang lelaki introvert yang mengidap penyakit mematikan. Dia berambisi untuk mendapatkan lelaki itu, dia tidak pernah membiarkan lelaki itu disentuh oleh orang lain. Speranza pikir pindah ke Indonesia adalah pilihan yang tepat, namun nyatanya tidak. Dia malah menemukan sebuah kebenaran dari sebuah masalah yang bahkan sudah dia lupakan. Bagaimana hidup Speranza selanjutnya? Apa sebenarnya kebenaran tersebut? Dan apakah kisah cinta Speranza akan berakhir bahagia? **** Read more
submitted by xoxefo3952 to Novelideas [link] [comments]


2024.05.23 04:18 FriendSuitable5518 Kahwin

Yang dah kahwin baik lelaki atau perempuan, when you are horny tapi husband/wife tak nak sex apa je yang korang buat to satisfy your lust? Is masturbating the only choice? Or you guys distract your horniness dengan benda2 lain macam main game, tengok netflix, dan sebagainya. How do you handle it?
submitted by FriendSuitable5518 to Bolehland [link] [comments]


2024.05.22 19:06 tersxin 9k?

Aku tk kisah sis..Tu hak kau..Kau nk 80k skali pun..Tpi kau tu pandai masak tk??Pandai didik anak tak?Boleh tolong suami tk??Boleh tk cari masalah tk??Boleh faham suami yang mencari nafkah??Boleh faham keluarga suami??Kalau suami bagi 9k,apa kau boleh bagi??Itulah kerana masyarakat marah..Kau letak satu kebiasaan kepada masyarakat untuk expect lelaki buat 9k sedangkan kau apa yang bagi??Kau mengajar perempuan untuk mendiman tinggi2..Kau anggap benda tu realistik ke??Berapa org je kaya habis lelaki yang tk kaya ni tkleh kawin ke kalau semua perempuan mcm kau?Habis kalau tk jumpa yang buat 9k kau tk kahwin ke???Sekurang-kurangnya kalau kau nk cakap 9k,kau beritahulah apa yang kau bagiā€¦Beri lah org sbb,kerana kau seolah ckp perempuan itu betul untuk tetapkan harga mahal sedangkan diri sendiri takada value..Sejujurnya,Malaysia sekarang bukan yg dahulu..dulu mungkin koyak plastik sekarang kau yang ke sepuluh..Mak bapak pun ā€œsportingā€ mcm bodoh..Kerajaan pun bodoh tk bertempat tk halang content maksiat jadi berzina ..Kalau kau dh hidup remaja pun mcm org kahwin,tk payah lah diman mahal2 majlis..
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.05.21 10:36 whusler Walaupun perempuan kurang hampir 2 juta, ramai lelaki berpoligami

Walaupun perempuan kurang hampir 2 juta, ramai lelaki berpoligami submitted by whusler to Bolehland [link] [comments]


2024.05.21 10:31 xoxefo3952 PASIEN NOMOR SEMBILAN dari Ris Manice untuk Dibaca Gratis - Romansa Cerita Indonesia

Ini adalah cerita tentang pasien nomor sembilan yang datang padaku murni sebagai pesakitan. Allsya, remaja yang terlahir dari keluarga berada tapi tak bisa menikmati bahagia. Ditempa oleh keadaan yang memaksanya untuk dewasa sebelum waktunya. Diusianya yang masih belia ia mencari tentang keadilan, perbedaan laki-laki dan perempuan, dan pembedaan perlakuan. Ketika di penghujung SMP--masa sibuknya ujian, berhasil menemukan jawaban. Patriarki. Selain dari buku yang dibacanya, ia juga mendapatkan pemahaman dari Ersya--mahasiswa yang sedang KKN di desanya. Menjalin kedekatan. Mengajari banyak hal setiap malam, berbagi perhatian, dan juga memberi perlindungan layaknya sepasang kakak-beradik. Tiga bulan sudah, tiba masanya Ersya harus pulang. Tugasnya telah usai dan harus kembali menyelesaikan studynya di kota asal. Tentu saja Allsya tak baik-baik saja setelah perpisahan. Terciptanya kebersamaan membuatnya merasa kehilangan. Terlebih ketika mimpinya dipaksa mati oleh sang ayah dengan jeratan sebuah perjodohan. Ketika ia datang padaku memberanikan diri bercerita tentang sekelumit hidupnya sebagai upaya penyembuhan diri, maka mata hatiku merubah cara pandang tentangnya. Menebas segala prasangka yang sempat tercipta karena kesaksianku yang tidak utuh. Keputusannya datang padaku adalah momentum terbaik untuk melengkapi bagian rumpang yang sering mengundang pikiran yang bukan-bukan serta kesimpulan tanpa rujukan. Namun secara tidak langsung ia mengajakku bermain-main dalam labirinnya. Bahkan bukan lagi bersifat ajakan melainkan paksaan karena ini menyangkut tanggung jawab profesi. Baiklah, dengan bantuan diary sebagai saksi bisu sang pemiliknya yang dibiarkan aku baca, kesaksian seorang lelaki yang sangat kupuja, serta mataku sendiri yang menyaksikan beberapa bagian hidupnya, aku susun benang merah dari hidup seorang pasien nomor sembilan. Silahkan, saksikan saja kinerjaku ini! Read more
submitted by xoxefo3952 to Novelideas [link] [comments]


2024.05.20 15:26 bleh_bleh_bleh_157 korang pernah dengar pasal nikah gantung ?

So, nikah gantung ni basically lelaki dan perempuan kahwin, tapi diorang tak duduk serumah. Tanggungjawab nafkah dari suami kpd isteri dilepaskan/diringankan.
In other words, nikah gantung ni macam halal version of pakwe-makwe... mereka boleh dating, bersweet tapi takboleh have sex, dan benda ni boleh diaplikasikan bagi suami yang kurang mampu, atau suami/isteri/dua2 masih belajar
nevertheless, nikah gantung ni, setahu saya, sah di sisi undang2 Islam di Malaysia
Saya tak pernah belajar ni dari sekolah, tapi pernah dengar la kawan2 borak pasal benda ni, and diorang joke pasal nak halalkan hubungan diorang dengan awek diorang (almost all of my friends are already taken, I'm still single lol), so saya buat sedikit research pasal bab ni
Cuma satu je saya curious, oleh kerana ini adalah nikah, this means that while lelaki boleh breakup easily, perempuan tak boleh senang2 breakup macam couple yang 'haram', itu yang saya speculate. Like nikah yang proper, rasanya perempuan tu mungkin kena go through some process, whilst lelaki simply boleh kata, "saya ceraikan awak".
I could be wrong about this, but kalau suatu hubungan dijalin dengan cara Islam, putus pun sepatutnya kena cara Islam....
submitted by bleh_bleh_bleh_157 to MalaysianExMuslim [link] [comments]


2024.05.18 19:41 xoxefo3952 Melahirkan anak untuk CEO dari Butiran_Debu untuk Dibaca Gratis - CEO Cerita Indonesia

Lukas, jelaskan padanya! Baik, Tuan Muda. Pria tua berusia lima puluhan itu menyerahkan setumpuk kertas di depan Alena. Silakan dibaca, Nona Alena. Meski tak paham akan situasi aneh itu, Alena melakukan apa yang dikatakan Lukas. Dia membawa kertas berjumlah lima lembar tersebut dan membacanya baik-baik. Tidak .... aku tidak bisa, bisik Alena sedih. Maaf, Tuan. Anda salah orang jika menganggap saya perempuan seperti itu! Brak! Meja di depannya digebrak kasar oleh Harry. Lelaki bermata hijau itu menatapnya dengan sorot membunuh yang siap untuk menerkamnya seketika. Alena sampai terkejut, memundurkan tubuhnya ke belakang. Aku memberimu satu miliar rupiah, tapi kau menolak untuk melahirkan anak untukku? Hei, gadis tak tahu diri, sepertinya kau menganggap dirimu sangat berharga! Harry mencengkram jari-jari tangannya penuh amarah.Lukas, buang gadis sialan ini ke hutan! perintah Harry kemudian. **** Halo, untuk lihat novel lainnya follow ig author yuk, kak. Ig : @butiran_debugn dan fb butiran debu. Terima kasih, semoga kalian suka dengan karya-karya author, ya. Read more
submitted by xoxefo3952 to Novelideas [link] [comments]


2024.05.10 07:27 Lans__ ā€œPerempuan yang haram dikahwiniā€

It's basically a syllabus for Form 5 students in the Pendidikan Islam subject. Let me recap what I found outstanding about this topic...
Macam mana pulak dengan syllabus tentang lelaki yang haram dikahwini? Tajuk ni tak mention pulak kahwin dengan budak perempuan ni haram? Pegang tangan dengan perempuan yang bukan mahram tu haram tapi kahwin sampai 4 tu moral pulak? Kenapa lelaki je boleh kahwin 4, perempuan tak boleh? Takut jadi beta cuck ke? šŸ˜‚
I find this syllabus to be extremely one-sided, unfair, misogynistic and highly weird...
submitted by Lans__ to MalaysianExMuslim [link] [comments]


2024.05.09 15:06 HaziqImran Korang pernah buat ke?

Aslm wbt dan salam sejahtera...Sblm tu saya nk tny korang la...korang pernah ke buat bendaĀ² mcm ni time kecik :
-Tgk perlumbaan titisan hujan dkt tingkap kereta -Struggle nak balancekan suis lampu biar duduk dkt tghĀ²
-Sedut cawan kosong supaya melekat dkt mulut
I mean...cuba kita fikir...mcm mana semua budakĀ² lelaki/perempuan dkt seluruh dunia mesti pernah buat perkara ni...Benda ni mcm terlalu Universal...How this phenomenon happen?
submitted by HaziqImran to Ajar_Malaysia [link] [comments]


2024.05.09 08:59 Cold_Desk4824 Is this true?

Is this true? submitted by Cold_Desk4824 to Bolehland [link] [comments]


2024.05.08 15:59 matsangak95 Biasanya air sirap je

Biasanya air sirap je submitted by matsangak95 to Bolehland [link] [comments]


2024.05.05 15:52 tersxin Tragedi Malaysia

Banyak tragedi menimpa Malaysia kebelakangan ini,yang agak membimbangkan kerana ia memberi imej yang tidak baik kepada keadaan sesebuah negara pada ketika ini..Ini secara tidak langsung menggugat keselamatan penduduk di dalam negara..Perkara ini berlaku dengan kerap menjadi kita tertanya-tanya adakah ini adalah satu corak hasil daripada masalah yang terdapat di Malaysia yang tidak diselesaikan??Contoh Masalah:Kes ragut beberapa kes sedangkan sebelum ini kurang kes ragut tetapi semakin hari semakin kerap tanpa takut,Pesawat terhempas berulang kali yang telah mengambil nyawa insan yang terkorban,samun khianat seperti yang berlaku kepada akhyar rasyid,faisal halim,kes samun seperti berlaku di Klang dan menggunakan parang boleh membunuh pendudukā€¦Anak Muda hancur dengan penyebaran video lucah bangsa Melayu Islam yang tidak diambil serius oleh pihak berkuasa,hanya mengambil serius bab Poligamiā€¦
Ibu bapa yang bodoh tidak menjaga anak-anak yang masih mentah,untuk hidup bebas yang menjadikan 2 remaja perempuan dan ramai lelaki bercampur di dalam hotel dan mereka adalah Melayu Islam..Masyarakat kurang sensitif terhadap tragedi dan masalah,kurang simpati dan hanya membuat semua yang terjadi sebagai bahan jenakaā€¦Lagu Melayu Islam berunsurkan Zina..Kumpulan Muzik melayu Islam tanpa bersalah membuka aurat seperti orang kafir tetapi menyanyikan lagu raya..melakukan dosa dan redha akan dosa yang dilakukan..Cuaca panas melampau.Pihak keselamatan yang mementingkan wang daripada keselamatan negara.Budaya sugar daddy,call girl,kelab malam,dadah,zina berleluasaā€¦Pada zaman dahulu,mungkin yang terlibat orang dewasa,tetapi kini remaja turut serta dalam gejala haram..Ini adalah bala yang diturunkan..Malaysia mungkin tidak mengalami Tsunami atau gempa bumi,tetapi ini adalah salah satu bala yang menyeksa seluruh Malaysia kerana yang jahat tidak insaf dan yang baik tidak menegur..
Bagi aku,ini semua terletak kepada kekuatan agama pada sesebuah negara,sebagai penahan seseorang untuk membuat jenayah meskipun tiada siapa yang tahu..Kemudian,ini adalah kesan polisi negara yang gagal yang telah mendesak ramai orang melakukan jenayah untuk hidup kerana makanan asasi seperti beras tidak dapat diperolehi...Kemudian,pencen yang dimansuhkan kepada penjawat awam menindas lagi golongan miskin...Kemudian adalah sikap pihak penguatkuasa undang-undang yang menerima sogokan dan menjadikan keselamatan Malaysia sebagai taruhan kerana gaji sedikit yang berpunca oleh kegagalan kerajaan..
Ingatlah,tiada erti kekayaan jikalau kita tidak selamat untuk menikmati kekayaan tersebut di rumah kita,apabila kita berisiko untuk dirompak atau dibunuh bila2 masa..Akhirnya adalah sikap rakyat Malaysia yang tidak matang dalam kehidupanā€¦Tidak matang bermaksud tidak mempunyai kewibawaan dan kesiapsediaan untuk mencegah kesalahan dan mendorong kebaikan..Rakyat Malaysia terlalu lembut dan tidak mempunyai tindakan yang berguna mengambarkan kebodohanā€¦Contohnya,apabila kelab bola sepak memberikan prestasi yang hampa,tidak sepadan dengan bajet yang diberikan,pemain neutralisasi diambil,tindakan mestilah diambil tidaklah cukup hanya dengan kata-kata semangat sahaja..Ini punca masalah yang terjadi seperti zina,bahan lucah,jenayah berlaku di siang hari..Kemudian,rakyat Malaysia tidak kompeten dan serius apabila menggalas tugas kerana sikap yang kompeten dan professional dalam rakyat boleh menggerak negara ke hadapan kerana setiap tugas diambil dengan fokus dan tanggungjawab..
Tetapi dengan sikap dengki,penting diri,mencampur urusan peribadi dan kerja,kualiti kerja yang rendah kerana malas,cuai dan malas,sikap Lemah dalam bekerja,masih mengamalkan sikap ā€˜ekonomi sara diriā€™ dalam kerja professional menjadikan kerja tidak disiapkan dan pesawat boleh terhempas membunuh warga Malaysia yang lain..Easy time creates weak men..Naratif negara kelas ketiga direka untuk membezakan negara blok komunis dan blok kapitalis..Malaysia negara kelas ketiga kerana dasar berkecuali bukanlah disebabkan warna kulit atau ekonomi..Malaysia tidak lebih rendah berbanding negara USA..Kembalilah kepada agama supaya dirahmati Tuhan dan tingkatkan taraf kerja kita supaya kita dapat hidup aman damai dan sesi akan tempat yang selesa kepada keluarga kita.
Persoalannya Sampai Bila?
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.05.05 11:17 Fearless-Structure88 Folk, is it mummy issues to have preference for older women?

Folk, is it mummy issues to have preference for older women? submitted by Fearless-Structure88 to Bolehland [link] [comments]


2024.05.02 13:44 6081miles Let's Sweat it Out

Ignore the title, I didn't know what else to put. But that's besides the point. This is crazy buttttt would any of you be interested to go play badminton maybe once or twice a week? Kita buat group sendiri. Those who are in say aye
Lelaki perempuan boleh join !
submitted by 6081miles to Sabah [link] [comments]


2024.04.29 17:26 neverforgetyou77r Anda rela dapat anak lelaki gay atau anak perempuan sundal?

Pick one or double it to the next person.
EDIT: Sape downvote comments dalam thread aku sial. Terasa ke.
submitted by neverforgetyou77r to Bolehland [link] [comments]


2024.04.28 22:21 tersxin Malaysia dan Islam

Negara Islam.Rakyat Malaysia beragama Islam,tetapi hidup org Malaysia sebenarnya tidaklah Islam..Org Malaysia sebenarnya mengagungkan hidup barat,dan jika seseorang mengambil Islam secara menyeluruh,orang itu akan dilabel Taliban/Jumud dan akan diejek dan dipinggirkan...Contoh,lain jantina menyentuh antara satu sama lain..Pakaian baju tidak menutup aurat,kerana kelihatan bentuk badan..Budaya couple dianggap biasa..Banyak hukum Islam yang diperlekehkan seperti solat,puasa,zakat,haji,faraid,hutang,curi dan ditayangkan dan dipopularkanā€¦Aku faham manusia sifatnya berdosa,tetapi jika ini kerap berlaku..Contoh paling dekat,orang Malaysia tidak kira lelaki atau perempuan mencaci alif tega kerana berpoligami..Sedangkan ia adalah kebenaran yang diberikan dalam Islam..Tidak ada istilah curang jika Alif tega mengikut ajaran Islam..Jika anda mencaci perbuatannya,maka anda mencaci perbuatan yang dibuat oleh Rasulullah dan sahabat..
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.04.27 13:43 Fearless-Structure88 You heard that guys? Don't ever ask lanje from your female friends

You heard that guys? Don't ever ask lanje from your female friends submitted by Fearless-Structure88 to Bolehland [link] [comments]


2024.04.24 06:16 zenonidenoni Kemalangan 5 kenderaan: Pelajar kolej swasta maut tercampak dari kereta

Kemalangan 5 kenderaan: Pelajar kolej swasta maut tercampak dari kereta
Remaja perempuan maut selepas tercampak keluar dari kereta, manakala enam individu lagi cedera dalam kemalangan membabitkan lima kenderaan di Kilometer (KM) 458.6 Lebuhraya Utara-Selatan berhampiran R&R Restoran Jejantas Sungai Buloh di sini, kelmarin.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Jaafar berkata, ketika kejadian, pelajar kolej swasta itu, yang berusia 18 tahun, menaiki sebuah kereta bersama dua rakan menuju ke arah Sungai Buloh dari Subang.
"Siasatan awal mendapati kemalangan 8.40 malam itu semasa Honda City dinaiki mangsa bersama dua individu yang juga pelajar kolej swasta hilang kawalan ketika cuba memotong Toyota Vios.
"Honda City berkenaan memotong dari bahagian kiri, lalu hilang kawalan ketika cuba masuk semula ke lorong kanan selepas selesai memotong," katanya kepada Harian Metro, hari ini.
Menurutnya, oleh kerana tidak sempat mengelak, Toyota Vios dipandu lelaki tempatan berusia 36 tahun itu melanggar Honda City yang terbabas berkenaan, lalu hilang kawalan dan melanggar pembahagi jalan.
Katanya, akibat pelanggaran itu, Honda City berkenaan berpusing lalu termasuk ke lorong kedua sebelum dirempuh oleh kereta dan sebuah motosikal yang tidak sempat mengelak.
"Mangsa yang maut serta semua yang cedera dibawa ke Hospital Sungai Buloh bagi proses bedah siasat dan rawatan lanjut.
"Kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987," katanya.
submitted by zenonidenoni to malaysia [link] [comments]


2024.04.23 18:42 tersxin Apakah itu cinta?

(Baca ni sambil buka diantara kalian-dā€™masiv in the background)
Swifties atau budak muda,go crazy and lunatic on this Topic Old timer boleh terang? Jadi aku tak faham lah..Cinta ini suatu perkara yang wujud atau hanya bayangan dan rekaan semata-mata..Seseorang boleh mati kerana bakteria,yang boleh menyebabkan jangkitan dan mati.Cinta adakah perkara yang betul,nyata,wujud atau hanyalah sosial konstruk yang direka hanyalah untuk menghalalkan keinginan/nafsu kita?Bolehkah seseorang mati kerana cinta yang menyebabkan tubuhnya tidak dapat bergerak?
Aku mula fikir perkara ini bila banyak berita keluar tentang isteri curang,suami curang..Kalau kau curang dengan seseorang kerana lelaki tersebut lebih kacak,kaya,jadi apa nilai cinta kau dan perkahwinan kau??Sebab dalam dunia ni akan sentiasa ada orang lebih daripada pasangan kau..Kalau kau baca red pill,kau akan dapat tau,zina ni berlaku di negara ini,dan curang berlaku..Jadi persoalannya,adakah apabila lelaki yang lebih kuat dan hebat datang,dia akan boleh rampas perempuan kau??Adakah mat rempit boleh rampas perempuan kau??Adakah kau mamat blue pill,yang taktau isteri kau ni sebenarnya dah jadi slut as hell dengan ramai lelaki?Adakah cinta itu palsu?Kebanyakan lagu Malaysia dan Indonesia akan memaparkan lagu cinta yang murni seolah-olah cinta suci itu wujud
On the other side,ada pulak perempuan yang pilih lelaki yang biasa-biasa walhal ada yang lebih baik nak ke dia..kenapa perempuan cantik ni pilih lelaki yang tak seberapa..Dan seseorang yang mempunyai segala-galanya ini direject??Contohnya,banyak kes curang,yang menunjukkan orang yang dicurangi jauh lebih lawa dan kacak daripada yang curang..Aku tak cakap kau salah,tetapi kenapa dia,padahal ada yang lebih baik??
Jadi aku berada di tengah-tengah,perempuan ni diorang nak lelaki yang paling baik atau diorang nk lelaki yang biasa-biasa??Memberi persoalan apa benda itu cinta?
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


http://rodzice.org/