Gambar budak lelaki bogel

“Perempuan yang haram dikahwini”

2024.05.10 07:27 Lans__ “Perempuan yang haram dikahwini”

It's basically a syllabus for Form 5 students in the Pendidikan Islam subject. Let me recap what I found outstanding about this topic...
Macam mana pulak dengan syllabus tentang lelaki yang haram dikahwini? Tajuk ni tak mention pulak kahwin dengan budak perempuan ni haram? Pegang tangan dengan perempuan yang bukan mahram tu haram tapi kahwin sampai 4 tu moral pulak? Kenapa lelaki je boleh kahwin 4, perempuan tak boleh? Takut jadi beta cuck ke? 😂
I find this syllabus to be extremely one-sided, unfair, misogynistic and highly weird...
submitted by Lans__ to MalaysianExMuslim [link] [comments]


2024.05.09 15:06 HaziqImran Korang pernah buat ke?

Aslm wbt dan salam sejahtera...Sblm tu saya nk tny korang la...korang pernah ke buat benda² mcm ni time kecik :
-Tgk perlumbaan titisan hujan dkt tingkap kereta -Struggle nak balancekan suis lampu biar duduk dkt tgh²
-Sedut cawan kosong supaya melekat dkt mulut
I mean...cuba kita fikir...mcm mana semua budak² lelaki/perempuan dkt seluruh dunia mesti pernah buat perkara ni...Benda ni mcm terlalu Universal...How this phenomenon happen?
submitted by HaziqImran to Ajar_Malaysia [link] [comments]


2024.05.05 16:30 lightningcold69 Unluckiest guy in Konoha.

Unluckiest guy in Konoha.
Jakarta: Menggemparkan apabila seorang suami di Cianjur, Jawa Barat, baru-baru ini, mendapati bahawa isterinya adalah lelaki.
Portal detik.Com melaporkan rahsia 'wanita' terbongkar selepas pasangan itu bernikah selama 12 hari.
Menurut laporan berkenaan, si suami yang berusia 26 tahun itu tidak pernah mengetahui bahawa pasangannya itu adalah lelaki, walaupun mereka sebelum ini menjalin hubungan selama setahun.
Bagaimanapun, selepas berkahwin, lelaki itu mula curiga selepas 'si isteri' tidak mahu melakukan hubungan intim, tidak mahu bergaul dengan ahli keluarga dan masyarakat.
Sementara itu, siasatan polis tempatan mendapati bahawa 'wanita' itu tidak kelihatan seperti lelaki, terutamanya kerana dia sentiasa berpakaian wanita dan bersolek.
Gambar perkahwinan juga menunjukkan si 'isteri' dengan rupanya seperti wanita. Suaranya juga dilaporkan lembut dan ia menyebabkan lelaki itu tidak pernah meragui identiti sebenar kekasihnya itu.
Selepas jantina sebenar 'wanita' itu terbongkar, keluarga sebelah lelaki membuat laporan sebelum isterinya itu ditahan polis.
Ketika ditahan, 'wanita' itu berdolak-dalik, namun soal siasat terhadap bapa individu terbabit mengesahkan jantina sebenarnya.
Situasi itu amat mengejutkan keluarga si lelaki memandangkan dia dan 'isteri' dinikahkan dengan persetujuan wali hakim.
Wanita itu sebelum ini melaporkan bahawa ayahnya tidak dapat dikesan menyebabkan mereka bernikah dengan wali hakim.
Polis kini menahan 'wanita' itu untuk siasatan lanjut.
submitted by lightningcold69 to Bolehland [link] [comments]


2024.04.23 18:42 tersxin Apakah itu cinta?

(Baca ni sambil buka diantara kalian-d’masiv in the background)
Swifties atau budak muda,go crazy and lunatic on this Topic Old timer boleh terang? Jadi aku tak faham lah..Cinta ini suatu perkara yang wujud atau hanya bayangan dan rekaan semata-mata..Seseorang boleh mati kerana bakteria,yang boleh menyebabkan jangkitan dan mati.Cinta adakah perkara yang betul,nyata,wujud atau hanyalah sosial konstruk yang direka hanyalah untuk menghalalkan keinginan/nafsu kita?Bolehkah seseorang mati kerana cinta yang menyebabkan tubuhnya tidak dapat bergerak?
Aku mula fikir perkara ini bila banyak berita keluar tentang isteri curang,suami curang..Kalau kau curang dengan seseorang kerana lelaki tersebut lebih kacak,kaya,jadi apa nilai cinta kau dan perkahwinan kau??Sebab dalam dunia ni akan sentiasa ada orang lebih daripada pasangan kau..Kalau kau baca red pill,kau akan dapat tau,zina ni berlaku di negara ini,dan curang berlaku..Jadi persoalannya,adakah apabila lelaki yang lebih kuat dan hebat datang,dia akan boleh rampas perempuan kau??Adakah mat rempit boleh rampas perempuan kau??Adakah kau mamat blue pill,yang taktau isteri kau ni sebenarnya dah jadi slut as hell dengan ramai lelaki?Adakah cinta itu palsu?Kebanyakan lagu Malaysia dan Indonesia akan memaparkan lagu cinta yang murni seolah-olah cinta suci itu wujud
On the other side,ada pulak perempuan yang pilih lelaki yang biasa-biasa walhal ada yang lebih baik nak ke dia..kenapa perempuan cantik ni pilih lelaki yang tak seberapa..Dan seseorang yang mempunyai segala-galanya ini direject??Contohnya,banyak kes curang,yang menunjukkan orang yang dicurangi jauh lebih lawa dan kacak daripada yang curang..Aku tak cakap kau salah,tetapi kenapa dia,padahal ada yang lebih baik??
Jadi aku berada di tengah-tengah,perempuan ni diorang nak lelaki yang paling baik atau diorang nk lelaki yang biasa-biasa??Memberi persoalan apa benda itu cinta?
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.04.08 12:40 tersxin Bocah vs Gagah

Aku ni tklah muda sgt,tpi bila aku layari tiktok,dimana budak2 skolah main,aku dapat masuk dalam dunia diorang,trend menari,starboy la,dll..Terdapat gejala sosial di mana di tiktok ia ditayang,dan dinormalisasikan,dapat sambutan.Berzina lah apa lah..Aku tk ckp generasi dulu tkde yang teruk,setiap generasi ada masalahnya masing2 terutama generasi muda zaman mana skali pun..
Tapi bagi korang lah kan,adakah lebih hebat bila seseorang lelaki mempunyai 5 girlfriend atau seorang isteri dan family??Bagi seorang perempuan,lebih cantik jika tayang badan atau pakai baju tutup tunjuk kesopanan dan pekerti??Adakah seseorang lelaki kuat apabila suka bergaduh dan pemarah,ataupun seseorang yang dapat menahan marah dan mengurus keadaan dengan baik..Adakah kekuatan merujuk kepada keupayaan untuk memuaskan nafsu atau menahan nafsu??Kalau kau senior dan kau lebih kuat daripada budak junior,adakah kau kuat bila kau buli org yang lemah,ataupun kau pertahankan golongan lemah??
Alah bisa tegal biasa,Biar mati anak,jangan mati adat..Adat kat sini maksudnya agama lah…Identiti orang Melayu terletak pada Agama,bukan kulit kerana orang Filipina juga muka mcm Melayu..Cuma nak korang jawab sendiri apa maksud kekuatan bagi seorang Insan?
submitted by tersxin to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.03.25 13:43 bigil94 Boleh ke buat laporan polis jika dimaki di tempat awam?

Sementara menunggu giliran utk check gigi, anak kepada kawan saya (Pelajar /Perempuan India) dipanggil 'Oi Orang Hutan , masuk' oleh seorang kakitangan klinik gigi di sekolah dia , depan semua kawan2 dia. (Sekolah menjemput staff klinik utk annual checkup kot). Jelas2 provocative behaviour, and racist.
Ini membuatkan budak ini trauma and menganggu dia belajar. Kawan2 dia semua panggil dia 'Orang Hutan'. Crying non stop.
Staff itu seorang Melayu Lelaki. Boleh ke report polis isu ni? Akan terima ke?
Tq in advance.
Edit : Tq all for the suggestions and advices. Will update the progress after reporting done tmrow.
submitted by bigil94 to malaysia [link] [comments]


2024.03.22 04:33 abdulsamri89 'Saya tak sengaja, hanya mahu jadi 'keyboard warrior', tak tahu perkataan Allah sensitif

KUALA LUMPUR: Juruteknik aplikasi sosial yang dijatuhi hukuman penjara enam bulan dan denda RM12,000 mendakwa hanya menjadi ' keyboard warrior' dan tidak mengetahui kalimah 'Allah' yang ditulis menghina agama Islam.
Tertuduh, Chiok Wai Loong, 34, mengaku bersalah di Mahkamah Sesyen di sini, hari ini, atas pertuduhan membuat hantaran bersifat jelik berkaitan kalimah Allah.
Dalam rayuannya, lelaki itu memohon supaya tidak dipenjara kerana tidak mahu kehilangan kerja.
"Saya tidak sengaja, hanya mahu menjadi ' keyboard warrior', saya tidak tahu perkataan itu sensitif kepada orang lain.
"Kami orang Cina ada rantai kaki dan tangan serta tatu Tuhan di pelbagai bahagian badan, ingat hanya kecil punya hal, saya tidak tahu perkataan ini boleh jadi menghina," rayunya.
Bagaimanapun, Timbalan Pendakwa Raya Datin Kalmizah Salleh memohon hukuman berat, setimpal dan menjadi pengajaran kepada masyarakat di luar sana.
"Sebanyak 24 laporan polis dibuat orang ramai berhubung isu ini yang menunjukkan keseriusan hantaran yang dibuat bersifat sensitif kepada penganut agama Islam," katanya.
Sebelum ini, media melaporkan lelaki itu terbabit tampil memohon maaf secara terbuka selepas didakwa menambahkan ketegangan dalam isu penjualan stoking bertulis kalimah Allah di kedai serbaneka itu.
Dia membuat permohonan itu dengan dikelilingi sekumpulan lelaki yang mencarinya kerana tidak berpuas hati dengan komennya.
Lelaki itu mencetuskan kemarahan pengguna maya selepas didakwa mengeluarkan komen meminta orang ramai tidak terlalu sensitif dengan isu itu.
Dia malah didakwa cuba membuat kelakar dengan memuat naik gambar stoking yang memuatkan wajahnya sendiri.
submitted by abdulsamri89 to malaysia [link] [comments]


2024.02.26 14:55 TruthversusSlander Toxic parents Toxic relationship between mom and dad will affect the child's upbringing and worsen the kid's future in a negative direction. Baca kisah ini. (credit to life_in_a_fast_lane).

Toxic parents Toxic relationship between mom and dad will affect the child's upbringing and worsen the kid's future in a negative direction. Baca kisah ini. (credit to life_in_a_fast_lane).
Ada kisah disebalik gambar ini. Walaupun kisah ini tidaklah “rare” tapi itu tidak mengubah kesan dan akibat yang telah berlaku.
4.40pm smalam,staf letak 2 kad pt atas meja. Aku & kawan ambil sorang satu dan memanggil. Rupanya 2 pesakit tersebut adalah ibu dan anak. Si ibu lewat 20an dan anaknya 9 tahun. Bila masuk, aku memberi laluan kepada kawan untuk melihat si anak dahulu sambil aku pegang kad si ibu.
Si anak bermasalah dalam pembelajaran di sekolah. Si ibu dah jumpa dengan pihak sekolah tentang prestasi anak dan berbincang. Maka sekolah mencadangkan buat pemeriksaan Murid Berkeperluan Khas (MBK). Selepas dinilai beberapa aspek, diagnosis awal adalah Learning Disability.
Kawan aku menerangkan perlu rujukan kepada juruterapi carakerja untuk penilaian penuh tumbesaran (developmental assessment). Selepas penilaian itu kami tengok semula apa langkah seterusnya. Si ibu faham dan bersetuju.
Tibalah giliran aku untuk melihat si ibu sambil kawan buat surat rujukan dan dokumentasi konsultasi si anak. Si ibu bermula dengan ayat “saya tak tahu nak cakap macam mana masalah saya ni.” Dan aku jawab “takpe cerita je macam mana pun, saya okay jee..”
Maka si ibu pun bgthu yg kerap ada mslh tidur, tiba2 dada rasa nk pecah, tgn terketar n bila jadi mcm ni dia nk termuntah n susah nak bernafas. Aku pun syak ini bukan kes biasa tak sihat, tp mesti ada kisah disebaliknya. Terus aku tya “hbgan dengan suami,keluarga atau kawan2 ok?”
Dia pun cakap baru je berpisah beberapa bulan lepas. Perkahwinan 9 tahun dia pilih untuk tamatkan kerana memakan dirinya atas beberapa isu. Bekas suaminya menderanya secara verbal,emosi,fizikal dan seksual.
Sorg laki yg sgt panas baran n dia dh hidup bersama slama 9 thn tnpa tahu smpai bila prlu hadap. Mereka prnah berpisah skali beberapa thun lepas tp rujuk balik sbb si llki janji utk berubah, janji tinggal janji. Rutin penderaan kmbali hinggalah berpisah ke-2 beberapa bulan lepas.
Si ibu tidak dibenarkan bekerja diluar kerana cemburu dan “trust issue” walaupun isu itu tidak wujud, sekadar kongkongan dan dominasi si bekas suami. Hanya si lelaki yang bekerja. Si ibu buat bisnes dari rumah berbekalkan bakat yang ada iaitu membuat kek.
Dgn pendapatan bisnes dr rumah tulah dia mmpu membeli rumah dan kereta walaupun kereta tu dia tak pakai sebab tak dibenarkan keluar rumah. Hanya si bekas suami yang menggunakan kereta. Si ibu tidak menceritakan secara terperinci tentang nafkah zahir yang lain n aku pun tak tanya.
Pergaduhan mereka hampir setiap hari dan tahapnya bukan macam kebanyakan kita (gaduh2 manja comel2). Dicarut dihamun tanpa tapisan dengan nada yang tinggi. Makian tanpa batasan dihadapan anak.
Si ibu berhenti seketika mengelap airmata sambil tanya “eh takpe ke saya cerita ni?saya malu”. Aku jawab “jangan risau, awak di tempat yang selamat. Kalau awak tak kisah, cerita je. Saya boleh dengar, kami boleh tunggu sampai awak selesai.”
Ada hari yg order agk byk 8 kek. Siap buat kek,bgkus n sedia utk hantar (tak bagitahu hantar sendiri,pick up/runner). Bekas suami mengamuk sbb dia tak dgr dipanggil, sibuk uruskan kek. Maka si bekas suami mengambil 1 persatu kek n hempas ke lantai sambil memaki hamun n pijak kek.
⁃Hempas kek pertama “kau bab” ⁃Hempas kek kedua “memang perempuan sil kau ni” ⁃Hempas kek ketiga “betina bodoh” dan keempat kelima.
Maka 5 pesanan pelanggan tak dapat disempurnakan dan duit pelanggan terpaksa dipulangkan secara penuh walaupun kek dah siap cuma tunggu hantar je. Dan ini terjadi depan anak.
Dan beberapa minit lepas insiden tu, si bekas suami meminta dia nafkah batin. Dalam ketakutan,kemarahan,kesedihan dan kekecewaan dia turuti. “Kalau saya kata taknak atau lawan,lagi sakit saya kena fizikal dan seksual.”
Di hari yang lain, bekas suami minta untuk dikejutkan tidur untuk pergi kerja. Maka dia pun kejutkan suami berkali-kali. Bila bangun si suami bengang kerana tidurnya diganggu. “Kau apasal perangai macam pukmak sangat ni?” “menyakitkan hati aku betul la bab sekor ni”
Makian cmni bukannya dgn nada rendah. Tak mgkin anak dpt tidur. anak pun terpinga tgk n dgr bapa kata gitu kpd ibu hmpir stiap hari slama bertahun. Bnda ni jadi bkn kali pertama n bukan sekali tu je. Itulah rutin bertahun yg lepas. Itulah yang anak dengar dan tengok setiap hari.
“Jujur doktor, saya pernah je cuba nak habiskan nyawa saya. Saya duduk dalam kereta 2 jam tutup tingkap tengah panas tanpa hidupkan enjin. Tapi saya stop sebab teringat muka anak.”
“Saya pernah pegang racun tikus kat supermarket nak beli, tapi letak balik sebab saya takut anak saya makan sekali bila dia tengok saya makan”
“Kadang saya ada harap bila dia pukul saya, biar lah sampai saya mati dia pukul tu. Sampai bila saya nak hadap macam ni.” Dan pelbagai lagi idea ataupun lintasan fikiran yang dia ada tapi tak diteruskan kerana terbayang anak yang takde siapa akan jaga kalau dia tiada.
Dia bru tahu beberapa mggu lepas yg kereta dia dijual oleh bekas suaminya n 1 sen pun dia tak trima duit hasil jualan wlaupun kereta ats nama dia. “Saya tk tahu mcm mana dia jual tnpa persetujuan saya”. Sekarang ni saya takut rumah tu pun dia jual jugak sebab rumah tu nama saya.
“Sekarang saya balik kampung duduk dengan mak saya. Dia takde ganggu saya dah cuma contact sesekali berkaitan anak. Sekarang saya rasa tengah menghadapi realiti trauma lepas saya hadap dia 9 tahun.”
Dan sekarang baru dia ada ruang dan masa untuk beri perhatian tumbesaran anak. “Anak saya ni tercicir banyak, banyak dia terlepas, banyak dia tertinggal.” Dia tahu anaknya takde zaman kanak-kanak yang seronok macam orang lain.
Benarlah, rumah yang tidak harmoni akan membantutkan otak kanak-kanak. Ibubapa yang bergaduh teruk depan anak-anak akan memberi kesan terhadap mereka.
Aku saja minta si anak untuk tulis nombor, huruf dan buat operasi matematik mudah (tambah tolak), tapi memang tak berjaya. Untuk usia 9 tahun, kebolehan membaca,mengira dan menulis bukan macam ni. Ini lebih kepada usia 6-7 tahun.
Sesi konsultasi,perbualan dan penceritaan ni hampir 1 jam. Banyak lagi yang tak mampu aku tulis. Tapi cukup panjang ini dan yang baca faham apa yang aku nak sampaikan.
Sehelai kertas ini adalah bukti dan manifestasi yang kelakuan ibubapa dirumah mempengaruhi tumbesaran anak-anak. Dan yang ada depan mata aku sekarang adalah seteruk ini. Dan kesannya bukan kepada 1 individu, tapi 2. Si ibu dan si anak terkesan dengan cara mereka tersendiri.
Si ibu n anak beransur kluar dgn management yg aku n kwn rangka. Aku kemas bag, punchkad dan hidupkan enjin motor untuk balik. Sepanjang perjalanan terngiang suara si ibu dan si anak dalam bilik dengan kisah mereka. Ini bukan kali pertama aku dengar, dan juga bukan yg terakhir.
Si ibu taknak teruskan hidup dengan pasangan sebegitu seumur hidup, kerana seumur hidup itu terlalu lama. Terlalu lama.
Tamat.
submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2024.02.20 09:22 whusler Pengikut Mawla pecah ovari muslimah

Pengikut Mawla pecah ovari muslimah submitted by whusler to Bolehland [link] [comments]


2024.01.08 14:12 cowardchlorine Perlukan pendapat kaum wanita

Apa pendapat korang dengan lelaki (melayu,islam) yg pakai gelang tangan? Rasa macam red flag tak? Apa beza diorang dengan lelaki mat rempit yang keluar pakai seluar jeans atas lutut?
Gambar sekadar reference
Sbb ramai kawan aku yg dah start pakai gelang kat tangan so aku rasa macam ketinggalan pulak. Haha. Apapun, aku takde ramai kawan perempuan so aku perlukan pendapat kaum wanita di sini.
Hanya perempuan. Kalau aku jumpa satu komen dari orang lelaki, aku akan padam app ni!
submitted by cowardchlorine to Bolehland [link] [comments]


2023.12.01 12:14 TruthversusSlander Personal experience happen just now which makes me think negara kita semakin teruk sekarang.

Aku tengah berjalan, nampak awan mendung so in my mind "ya! nampaknya nak hujan'. Sedang aku asyik ambil foto langit yang mendung, tiba-tiba terdengar suara wanita menjerit dgn kuat dan kata "TAK NAK". Lepas tu nampak sorang perempuan yg aku syak dia PENGKID atau lesbo dan wanita yg menjerit tu kelihatan macam girlfriendnya. Girlfriendnya terlihat ciri-ciri kewanitaan sikit, pakai baju ada cutting kat pinggang, girlie-like, rambut color mcm blonde sedikit warna hitam. Pengkid tu memujuk/mengajak gfnya "< insert nama gf> Marilah" sebanyak dua kali. Aku pula sibuk rakam langit. Pastu tetiba si pengkid tu berjalan ke arah aku.. whoaaa.. eksyen dia... bukan main eksyen... dahlah perempuan.
Dia tanya aku "apa kau rakam?", "Apa yang kau rakam?" Kononnya nak tunjuk pengkid hero depan gf nya lah tu. Pastu aku reply kuat "Kau apehal?" Pengkid tu ulang lagi "Apa yg kau rakam?" . Tunjuk berani depan gf dia lah tu dengan mencabar aku seorang lelaki. Aku kata kat dia "Kau yg datang kat aku. Aku tak pergi kat kau".
Aku nak kata mencabar kelelakian aku tapi pengkid tu perempuan. Aku kata "WHAT THE HELL IS WRONG WITH PEOPLE?" kuat-kuat. "Ikut suka hati akulah aku ambik gambar apa?"
Karakter traits pengkid sama je. Rambut pendek, muka tetap perempuan walaupun kulit sawo matang, pakai sweater merah gelap lengan panjang dan seluar jeans warna biru kotor (dirty light blue) yg lusuh.
Lepas tu aku cakap kuat-kuat tunjuk garang depan muka dia dan pengkid tu hanya reply "yaa.. yaa.. yaa..."
"ya.. ya..."
Pastu tahu pulak pengkid tu ajak girlfriendnya pergi dari situ.
submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2023.09.03 05:20 Acceptable-List-4691 u/ElevatedCow curi gambar aku.

u/ElevatedCow curi gambar aku.
What's up Bolehlanders! Budak UMK here. Saja nak kata tapi u/ElevatedCow download gambar AKU and post at hololive and okbuddyhololive untuk free karma... TANPA KREDITKAN AKU.
Konteks untuk setiap gambar:
  1. u/ElevatedCow. Pencuri Gambar aku. 2 dan 3. Post dia at okbuddyhololive dan hololive.
  2. Post ORIGINAL AKU kat bolehland.
  3. GAMBAR FULL aku. (Bilik, Aku and Dakimakura Nakiri Ayame)
Kepada u/ElevatedCow, nak post gambar orang.. credit la original punya source. Jangan main curi je. 😆

Thank you Bolehlanders!

-UMK Student. (Plays Blue Archive, Honkai Star Rail and NIKKE)
Nak add friend, PM tepi. 🍷🗿

"Sebab boleh dik"

submitted by Acceptable-List-4691 to Bolehland [link] [comments]


2023.08.26 20:25 TruthversusSlander Budak 5 tahun maut didera ibu, teman lelaki.

Budak 5 tahun maut didera ibu, teman lelaki. submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2023.08.16 09:28 KLSayangSemua Apa yang kau menangis tu?? Ha? Masa kau bedal budak tu kau tak fikir pulakkk 😡 Seorang ibu dan perempuannya mengaku tidak bersalah di Mahkama Sesyen Johor Bahru hari ini atas pertuduhan menganiaya dan menganiaya seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun.

Apa yang kau menangis tu?? Ha? Masa kau bedal budak tu kau tak fikir pulakkk 😡 Seorang ibu dan perempuannya mengaku tidak bersalah di Mahkama Sesyen Johor Bahru hari ini atas pertuduhan menganiaya dan menganiaya seorang kanak-kanak lelaki berusia tujuh tahun. submitted by KLSayangSemua to Bolehland [link] [comments]


2023.07.01 17:12 userdivineslot Terbitnya Sejarah Slot Di Dunia Perjudian

Terbitnya Sejarah Slot Di Dunia Perjudian
Dari sekian banyak nya dunia perjudian, dulunya Slot tidak begitu di kenal, dan tidak digemari banyak orang, walaupun Slot sudah ada sejak lama.

sejarah slot dunia
Pada tahun 1895, ada seseorang yang bernama Charleys Fet, dirinya tinggal di kota California, Amerika Serikat. Orang tersebut telah menciptakan mesin Slot yang pertama kali, lalu menggabungkan ada tiga gulungan dengan cekatan besi, namun beberapa gambar dan simbol umum yang telah digunakan masyarakat, tertera ada sebuah simbol yang terdapat pada mesin slon tersebut, seperti simbol kartu, simbol berlian, simbol hati dan simbol sekop.
Memasuki tahun 1970, satu persatu sudah ada masyarakat yang menggemari Slot, bahkan sempat menghebohkan para penduduk masyarakat, dan semakin berkembang sedikit demi sedikit di lingkungan masyarakat, tidak berapa lama kemudian muncul lah teknologi internet dan di kembangkan lah Slot melalui secara media online berjalan terus berjalan,akhirnya permainan Slot dan terus berkembang di berbagi negara, dengan penemunya SLot seseorang yang bernama Charles, namun dirinya telah pindah di sebuah kota negara Amrika yaitu, New Jersey pada saat usianya 23 tahun.
Kemudian telah melanjutkan perjalanan nya ke berbagai wilayah yang ada di Amerika Serikat pada tahun 1885, lalu dirinya mengambil keputus untuk berpindah ke San Francisco dan juga California, lalu dirinya bekerja demi sebuah perusahaan yang bernama Western Electric WOrld, setelah dirinya bekerja disana dengan sementara waktu, namun dia telah memulai bisnisnya untuk usaha nya yang telah diberi nama Gustav Friendrich Wilhelm, dan dirinya pun mempunua basik di bidang peralatan listrik dan juga telepon.
Memasuki dua tahun kemudian pada tahun 1887, terbentuk lah sebuah permainan judi yang berbasis online bernama poker, adanya poker yang telah di ciptakan dari pihak Slot, walaupun tidak begitu banyak adanya poker, awalnya poker sudah ada di Amerika, New York dan yang menciptakan nya bernama Sittman dan Pitt, namun mereka telah berhasil membuat 5 drum mesin poker yang telah di produksi kan nya di beberapa macam tempat hiburan.
Poker pun sudah banyak dimainkan di tempat hiburan, dan memiliki beberapa hadiah nya yang unik, contohnya seperti rokok, makanan ringan, dan minuman, dan ada juga yang request sesuai keinginan pemenang, setiap pemenang juga punya hak dengan hasil kemenangan nya dibayar dengan uang, dengan penukaran yang sesuai dengan kemenangan yang di dapat kan oleh pemain.
Dari hal tersebut akan mencariseseorang untuk mengubah sistem permainan baru Slot tersebut agar membuat pemain semakin menarik dan banyak nya permainan slot yang ada di setiap tempat hiburan, dan bertemu lah dengan seseorang yang bernama Fey, lalu orang tersebut mengurangi 5 drum kolom Slot telah diganti dengan 3 drum kolom Slot, setelah Fey telah menciptakan beberapa mesin Slot yang pertama kali, dan Slot pun hingga di kenal luas satu persatu nya di negara mana pun, dan berkembang di tahun 1902.
Menjelas 5 tahun kemudian di tahun 1907 ada seseorang lelaki yang bernama Herbert, namun dirinya telah memperkenalkan sebuah permain judi yang berbentuk Slot, memiliki tampilan yang sangat unik dan sangat menarik, lalu Helbert meletak kan sebuah gambar pada layar Slot yang dubuat nya, banyak terdaftar beberapa gambar buah yang ada di dalam tampilan layar Slot.

submitted by userdivineslot to u/userdivineslot [link] [comments]


2023.06.30 21:23 TruthversusSlander Bengap betul ibu bapa macam ni. Anaknya sejak lahir tak diberikan vaksin. Masa masih bayi pun tak dicucuk vaksin.

Bengap betul ibu bapa macam ni. Anaknya sejak lahir tak diberikan vaksin. Masa masih bayi pun tak dicucuk vaksin. submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2023.06.29 04:12 Tobiah4891 PANAS ! Belanja Gambar Seksi, Leona Dalam Misi Cari Teman Lelaki 'HIGH M...

submitted by Tobiah4891 to u/Tobiah4891 [link] [comments]


2023.06.22 21:49 lightningcold69 Poor grab rider, he did the right thing then Grab banned his account?

Poor grab rider, he did the right thing then Grab banned his account? submitted by lightningcold69 to Bolehland [link] [comments]


2023.06.08 17:59 TruthversusSlander Satu lagi kes dera. Dah 4 hari budak kecil ni kena belasah dengan bf emaknya yg bantai budak kecil ni sampai lebam mcm tu. Baru jadi BF, duduk serumah dengan gf dia. Yang mak dia pun bodoh, dibiarkan saja bf pukul anaknya. Kawan niaga kpd lelaki yang pukul budak tu bawa gi report bawa gi hospital .

Satu lagi kes dera. Dah 4 hari budak kecil ni kena belasah dengan bf emaknya yg bantai budak kecil ni sampai lebam mcm tu. Baru jadi BF, duduk serumah dengan gf dia. Yang mak dia pun bodoh, dibiarkan saja bf pukul anaknya. Kawan niaga kpd lelaki yang pukul budak tu bawa gi report bawa gi hospital . submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


2023.05.18 06:01 LEGENDARY_1290 Ujibakat Penyampai Radio Brunei

Ujibakat Penyampai Radio Brunei submitted by LEGENDARY_1290 to Brunei [link] [comments]


2023.04.19 12:13 retarded-kancho Siapakah 2 budak remaja penggoncang samseng dengan dua lelaki gay sexy dan mengapa mereka ada di semua manga aku baca

Siapakah 2 budak remaja penggoncang samseng dengan dua lelaki gay sexy dan mengapa mereka ada di semua manga aku baca submitted by retarded-kancho to Bolehland [link] [comments]


2023.04.18 15:00 TruthversusSlander Lelaki Jadi Mangsa Ugutan Sebar Video Bogel.

Lelaki Jadi Mangsa Ugutan Sebar Video Bogel. submitted by TruthversusSlander to NegarakuMalaysia [link] [comments]


http://activeproperty.pl/